Naši designéři vám navrhnou veškerou grafiku, kterou budete potřebovat k propagaci. Logotyp, grafický manuál, firemní grafiku, ale také související nezbytné součásti jako návrhy na: vizitky, hlavičkové papíry, obálky, letáky, razítka, plakáty, klopové desky, informační cedule, reklamní bannery, signmarketing, obalový design atd. Společně s našimi programátory jsme vám pak schopni vytvořit poutavou internetovou prezentaci (webdesign) a to včetně webových aplikací. Systém, na kterém jsou www stránky provozovány, vám umožní snadným způsobem měnit jejich obsah.
V našem širokém portfoliu nabízených služeb tedy naleznete například tyto činnosti:

  • webdesign včetně výroby www stránek provozovaných na redakčním (publikačním) rozhraní
  • tvorba loga nebo redesign stávajícího loga - navrneme vám nejen originální logotyp, kterým každého zaujmete a budete se odlišovat od ostatních, ale také vám vytvoříme logo manuál o způsobu jeho užití. Logotypy tvoříme jak pro firemní účely (firemní logotyp), tak pro jednotlivé produkty
  • grafický manuál - zahrnuje nejen použití logotypu, ale také grafické zpracování firemních tiskovin (vizitky, obálky, razítka...)
  • signmarketing - polepy firemních vozidel, výloh apod.
  • katalogy
  • inzerce - navrhneme a zajistíme vydání reklamních inzerátů v tiskovinách

Nepodceňujte firemní vizualizaci, je to právě to, co by mělo vašeho zákazníka zaujmout a s čím by si vás měl vždy automaticky spojit.

image 12

Logo je základní grafický symbol, kterým prezentujete nejen sebe, ale také vaše produkty a služby. Je to prvek vaší propagace, který vás okamžitě odliší a umožní rychlou identifikaci. Logotyp tedy musí být originální a výstižný a současně musí korespondovat se zaměřením vaší společnosti, nebo služeb, které poskytujete. Jak by ale takové logo mělo vypadat?

image 26

Už z názvu samotného je zřejmé, že 3D nabízí o jeden rozměr více, než standardně používaná 2D grafika. Díky použití 3D grafiky jsme schopni dosáhnout graficky velmi efektních a zajímavých výsledků. 3D technologie jako taková zaznamenala zejména v posledních letech obrovských rozmach a stala se tak nedílnou součástí nejen filmových a herních digitálních studií. Současně je také poutavým nástrojem propagace.

image 23

Pod pojmem "tiskoviny" si můžeme představit veškeré tištěné materiály, které se používají jednak jako běžný nástroj propagace, ale současně také jako součást cílené reklamní kampaně. Ke standardním tiskovinám tak patří např. letáky, vizitky, obálky, hlavičkové firemní papíry, jejichž vzled většinou určuje tzv. Corporate identity (souhrn pravidel, která přesně určují vzhled a způsob použití jednotlivých částí firmní identity).